duminică, 17 iunie 2012

Premiu de la Ioana

Am primit cu ceva timp in urma un premiu de la Ioana , dar nu am bagat de seama ca sunt si eu printre cei nominalizati , asa ca ii multumesc cu intarziere .


Regula spune ca trebuie sa scriu 7 lucruri despre mine si sa dau premiul mai departe la 15 bloggeri .

Prima regula o indeplinesc  cu drag . 
- visez la o casa cu curte si gradina
- ador sa calatoresc
- primul pranz gatit de mine a fost piure de cartofi cu snitele :))
- iubesc pisicile si-mi doresc macar una , atunci cand voi sta la casa
- sunt mamica unei fetite "ajutor de bucatar" de aproape 4 anisori
- mi-e frica de inaltime
- imi place bucataria mediteraneana

A doua regula din pacate o voi incalca , voi da premiul tuturor celor care-mi sunt alaturi, si-n zile bune si-n zile mai putin bune . Va multumesc tuturor pentru comentarii si vizite .

5 comentarii:

  1. felicitari pt premiu1 sa te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari.Si eu l-am primit si l-am oferit mai departe cu drag tuturor prietenilor.Daca iti face placere si doresti ridica-l si de la mine.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu drag Dorina.Pupici tie si ajutorului de bucatar pe care il indragesc asa de mult.
    Sa ai o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...