marți, 12 iunie 2012

Chec cu banane si ciocolata

Un chec interesant , o metoda buna de a recicla banane foarte coapte. La mine nu prea gasesc banane extrem de coapte , asa ca am copt fortat , invelite in ziar , in dulap , 2 bucati special pentru acest chec. Se face usor , e bun si cald si rece. Reteta de pe Arta Culinara  , de la Redivivus .


Avem nevoie de :
- 175 g faina , 150 g unt , 150 g zahar , 2 oua , o lingurita rasa praf de copt , 1 lingura extract de vanilie , 2 banane bine coapte , 60 g ciocolata cu 70% cacao
- forma : 10/25 cm

Preparam asa :
Untul la temperatura camerei se mixeaza , se adauga pe rand ouale , mixand bine dupa fiecare , apoi zaharul si extractul de vanilie . Se omogenizeaza . Faina se cerne cu praful de copt si se incorporeaza in amestecul anterior .
Bananele se rup bucatele mici ( sau mai mari , dupa bunul plac ) , ciocolata se taie cubulete . Se adauga ambele la compozitia de chec , se amesteca cu o spatula .
Compozitia se toarna intr-o forma de chec tapetata cu hartie de copt .


Se coace in cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de o ora .
Se scoate din forma si se lasa la racit sau se poate taia si cald daca va place sa simtiti ciocolata moale.


23 de comentarii:

  1. bun rau de tot! Ador aceasta combinatie!
    te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca este .Multumesc de vizita , te pup.

      Ștergere
  2. Tare mult imi place si mie checul cu cioco si banane! pup

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-as manca si eu din ultima farfurie..:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dev'essere buonissimo questo cake...ed anche morbidissimo! :-)
    Grazie della visita e del commento, a presto!

    RăspundețiȘtergere
  5. O bunatate...iau o feliutaaaa :)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam de multicel nu am mai facut un chec , musai tre sa fac !! ;0

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata extrem de bine, mi-a provocat pofta instantaneu.
    Vleau si euuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu se putea sa lipsesc tocmai de la ciocolata.
    Te rog da-mi feliuta mea.
    te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am venit repede cand am auzit de ciocolata :D Super combinatia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alta ciocolatoasa ?! Ca si eu sunt :))

      Ștergere
  10. foarte gustos checul,multumesc pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  11. imi cer scuze ca am scris cu anonim dar nu stiu sa ma loghez,ma numesc Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici o problema Anca , ma bucur ca ti-a placut si multumesc pentru ca ai revenit cu impresii.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...