marți, 1 februarie 2011

Pizza Salami

Aseara aveam chef de o pizza si m-am gandit sa incerc din nou sa o fac eu.Am gasit o reteta de blat fara dospire aici si l-am executat.Super !


Avem nevoie de:
- pt.blat: 500 g faina , 1 cub drojdie proaspata (25 g) 1 lingurita sare , 1 lingurita zahar , 5 linguri ulei , 250 ml apa
- pasta de rosii , salam , cascaval , ardei , sare , piper  , busuioc

Preparam asa:
Drojdia se dizolva in cateva linguri de apa impreuna cu zaharul. Faina se amesteca cu sarea , drojdia dizolvata , uleiul si se toarna treptat apa , framantand.
Se unge masa/planseta cu ulei si se intinde aluatul. Se pune in tava.Se unge cu sos de rosii in care am pus sare , piper si busuioc.Se presara cu cascaval ras.Se pun felii de salam si ardei , se mai rade cascaval si se da la cuptor  , preincalzit .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...