joi, 10 februarie 2011

Clatite americane (Pancakes)

Nu am mai facut de mult , asa ca azi m-am gandit sa fac.



Avem nevoie de:
- 8 linguri pline  faina , 250 ml lapte  , 2 oua , 1 lingurita praf de copt , 1/4 lingurita bicarbonat de sodiu , 1 plic zahar vaniliat , 2 linguri zahar , 3 linguri ulei , un varf cutit de sare

Preparam asa:
Faina se cerne cu praful de copt si bicarbonatul .Se amesteca cu zaharul si zaharul vaniliat.Albusurile se bat spuma.Galbenusurile se freaca cu sare , se adauga uleiul treptat , apoi laptele.Amestecul cu galbenusuri se toarna peste faina , se omogenizeaza si se adauga albusurile .Se amesteca usor pana se incorporeaza complet.
Tigaia se unge cu putin ulei , se incinge.Se sterge uleiul , apoi cu polonicul se pune compozitie in mijloc.Aceasta se va intinde singura.Se lasa clatita pana se umple de besicute deasupra , apoi se intoarce pe cealalta parte.

Din compozitia asta mie mi-au iesit 6 clatite marisoare si una mica.
Le-am servit cu miere, cu dulceata sau sos de ciocolata.

3 comentarii:

  1. Am uitat sa te intreb,pitica ta a mancat clatite ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pitica mea mofturoasa a mancat 1/4 de clatita goala.Incercasem sa i-o dau pe cea mica , unsa cu dulceata , dar ...nici vorba.Stii tu cum e ea , daca nu vrea , nu mananca!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...