miercuri, 2 februarie 2011

Margherita Rolls

Daca tot am prins reteta buna de blat de pizza , fac intr-una acum .Am incercat insa varianta mai simpla , margherita si am transformat-o in mini-pizza.





Avem nevoie de :
-pt.blat:  500 g faina , 1 cub drojdie proaspata (25 g) 1 lingurita sare , 1 lingurita zahar , 5 linguri ulei , 250 ml apa
- sos de rosii , cascaval , sare , piper , busuioc

Preparam asa:
Drojdia se dizolva in cateva linguri de apa impreuna cu zaharul. Faina se amesteca cu sarea , drojdia dizolvata , uleiul si se toarna treptat apa , framantand.
Se unge masa/planseta cu ulei si se intinde aluatul. Se unge cu sosul de rosii amestecat cu sare , piper si busuioc , se presara cascaval ras si se ruleaza,Se taie felii de cca.1 cm grosime .Feliile se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se dau la cuptorul preincalzit .

2 comentarii:

  1. Si eu am facut asa rulouri de pizza de ziua sotului meu,dar nu am apucat sa le postez.Poate le ajunge si lor rîndul.
    Mie mi-au placut si reci :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...