marți, 10 aprilie 2012

Negresa cu banane si arahide

Imi place mult negresa , pot spune ca este una dintre prajiturile mele preferate . Am vazut reteta asta la Lilly , mi-a placut pentru ca are in compozitie banana . Ea a folosit si fistic , eu nu am gasit fistic crud , asa ca l-am inlocuit cu arahide . Mi-a placut si asa , dar voi cauta  fistic pentru ca vreau neaparat varianta originala a prajiturii .


Avem nevoie de :
- 175 g unt , 175 g ciocolata 70% cacao , 200 g zahar , 3 oua , 2 banane , 100 g arahide crude , 100 g faina , 2 linguri cacao , 1 lingurita praf de copt , 1 lingura extract de vanilie

Preparam asa :
Untul taiat bucatele , ciocolata bucatele si zaharul se pun la topit , pe foc mic . Apoi se lasa la racit putin .
Bananele se curata si se  paseaza .
Arahidele se taie grosier .
Faina se cerne cu cacao si praf de copt .
La compozitia cu ciocolata , se adauga extractul de vanilie , ouale , arahidele , piureul de banane si se omogenizeaza . Compozitia rezultata se toarna peste ingredientele uscate si se omogenizeaza .
Se toarna compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt .
Se coace la 180 grade , in cuptorul preincalzit , timp de 30 de minute .
Se lasa la racit si se portioneaza .


Este foarte aromata . Este pufoasa si buna si a doua zi ( daca mai apuca :) )

7 comentarii:

  1. Bine ai revenit!Delicioasa prajitura,mi-a placut si mie cand am vazut-o,sper doar s-o testez si eu!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand vreu sa o fac si nu mai ajung. Servesc o bucata de la tine, pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut si eu prajiturica lui Lili si ne-a placut mult.
    Bine-ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine v-am regasit fetelor . Multumesc pentru urari si vizita . Trec si eu pe la voi in curand .

    RăspundețiȘtergere
  5. Intradevar este foarte buna. Nu doriti sa le vindeti? puteti incheia un parteneriat cu site-ul nostru de reduceri si astfel sa faceti si promovare in mediul online.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...