joi, 26 aprilie 2012

Chiftelute umplute cu cascaval

Zilnic ma gandesc ce sa mai schimb in meniul casei , imi place sa experimentez ceva nou , dar nu mereu este apreciat . Si atunci ma intorc la retete clasice la care mai adaug cate ceva . Am vazut intr-o zi la o emisiune culinara o reteta de burgeri umpluti cu cascaval si m-am gandit ca nu ar fi rau sa incerc sa ascund in chiftelute o bucatica de cascaval .


Avem nevoie de :
- 350 g carne tocata amestec porc-vita , 1 ou ,1 ceapa mica , 2 catei de usturoi , 2 felii de paine , 1morcov , 1 lingurita sare , piper , 1 lingurita boia de ardei dulce , patrunjel verde tocat , cascaval , ulei de masline

Preparam asa :
Ceapa si usturoiul se toaca marunt . Morcovul se da pe razatoarea cu ochiuri mici . cascavalul se taie cubulete mici .
Carnea se amesteca cu ceapa , usturoiul , morcovul ras .Se adauga oul batut usor  , sare , piper , boia , painea inmuiata in putin lapte si stoarsa bine , patrunjelul verde si se omogenizeaza .
Din compozitia rezultata se fac sfera , se turtesc usor in palma , se aseaza la mijloc cubuletul de cascaval si se inchide chifteluta la loc , sub forma de sfera .


Se aseaza in tava acoperita cu hartie de copt , se toarna deasupra cateva picaturi de ulei de masline si se dau la cuptor , la 190 grade , timp de 25-30 minute .


Am ales sa le fac la cuptor pentru ca in ultima vreme in plac mai mult cele preparate asa decat cele prajite in tigaie . Se pot , bineinteles , praji si in tigaie in ulei .


12 comentarii:

  1. Aratã asa de bine, iar umplutura de brânzã le face irezistibile, mmm....

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt un deliciu , atunci calde cand simti cascavalul cum curge. Si eu le-am facut nu de mult. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Grozava ideea cu cascavalul ascuns !!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place si ce ai facut tu acolo, Dorina, dar si prezentarea, abia astept o oaza de timp liber sa le incerc si eu fiindca arata prea bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmmm, arata suuuper! Si eu am facut chiftelute umpute cu cîte o ciupercuta. Pup fetele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi amintesc , aratau super. Trebuie sa caut ciuperci micute si sa incerc si eu . Te pupam si noi .

      Ștergere
  6. Chifteluteeee. Miam-miam! Imi place mult blogul!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...