luni, 29 aprilie 2013

Rulouri de pui cu ou

Imi plac rulourile tare mult , le fac destul de des , in diverse combinatii. De data aceasta am folosit piept de pui , in care am ascuns jumatati de ou , apoi le-am invelit in felii subtiri de bacon si le-am pus in cuptor.


Avem nevoie de:
- 4 fileuri de piept de pui , 50 g cascaval ras , cateva fire de chives , 2 oua fierte tari , cca.300 g bacon felii subtiri, piper

Preparam asa:
Pieptul de pui se bate usor cu ciocanul de snitele , intre doua bucati de folie alimentara. Se condimneteaza cu piper. Pe fiecare bucata se presara cascaval ras , chives maruntit si se aseaza cate o jumatate de ou fiert. Se ruleaza carnea.
Cate 4 felii de bacon se aseaza una langa alta , usor suprapuse. Se aseaza ruloul de carne si se inveleste cu baconul.Se presara deasupra piper.Se prind la capete cu scobitori.
Rulourile se aseaza intr-o forma termorezistenta in care s-a pulverizat putin ulei , se acopera cu folie de aluminiu si se pun in cuptor , la 200 grade , pentru cca. 30 minute. Se indeparteaza folia si se mai lasa in cuptor , pentru 10 minute , sa se rumeneasca frumos la suprafata.


Am servit rulourile cu cartofi taranesti.


6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...