joi, 4 august 2011

Trufe din ciocolata

Azi , o intamplare nefericita s-a transformat in ceva dulce bun .
Am facut o negresa . Vroiam sa o glazurez cu ciocolata . Asa ca , din lene si graba , am pus in microunde ciocolata neagra si ciocolata cu lapte , putin ulei . Cand am scos bolul , ciocolata s-a topit de s-a intarit . Hi hi ...am facut-o si pe asta . S-a facut un maglavais elastic , lipicios. Ce sa fac cu ea? Pacat de ea. Asa ca am aruncat niste smantana lichida in ea , am amestecat bine , am lasat la racit , apoi am luat cu mana bucati , am indesat in fiecare bucata cate o stafida  , am format bilute , pe care le-am tavalit prin migdale macinate .Au iesit niste trufe de ciocolata de-li-cioase ( stiu sa despart in silabe , asa am vrut eu sa scriu ) .




5 comentarii:

  1. I love chocolate truffles. Nice to go with a glass of chilled ice wine or a sweet Riesling.
    Angie

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt sigura! Se vede din imagini ca sunt de-li-cioase!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ramas doar cu imaginile foarte repede.

    RăspundețiȘtergere
  4. un deliciu numai bun de incercat, o reteta dulce foarte reusita si sigur nu ajung cateva mingiute dulci la gustul delicios si apetisant pe care il au :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...