joi, 4 august 2011

Pilaf de bulgur ( bulgur pilavi )

Am mancat prima data bulgur in Turcia , anul trecut . Mi-a placut foarte mult , mai ales ca ei au anumite condimente pe care la pun in el si are un gust foarte bun. Am gasit zilele trecute , in sfarsit , bulgur , intr-un magazin cu specific oriental . Azi l-am facut , asa cum imi aminteam eu , desi lipsesc condimentele "speciale" .


Avem nevoie de :
- 1 cana bulgur , 1 ceapa , 1/2 ardei gras rosu , 1 rosie , 1 1/2 cana supa de pui , sare , piper , ulei , patrunjel verde

Preparam asa:
 Bulgurul se spala , se lasa la scurs. Ceapa se toaca marunt si se caleste in ulei incins , apoi se adauga ardeiul gras taiat cuubulete si rosia , fara pielita , taiata cubulete. Se calesc 2-3 minute , apoi se adauga bulgurul. Se condimenteaza . Se toarna supa fierbinte , se lasa focul mic si se acopera vasul. Se fierbe cca. 15 min , pana scade lichidul . Se stinge focul si se lasa acoperit , cu un servetel absorbant sub capac , 10 minute. Apoi se pune patrunjel verde tocat si se afaneaza bulgurul cu o furculita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...