luni, 16 mai 2011

Gulas cu galuste

Astazi am facut un gulas , nu mai facusem de mult timp , iar sotul meu cred ca nu a mai mancat de cand a plecat din Romania.Pentru aripa tanara si cea masculina am facut cu cartofi  , iar pentru mine m-am gandit sa inlocuiesc cartofii cu galuste.


Avem nevoie de :
-500 g pulpa de porc , 2 cepe , 2 catei usturoi , 2 rosii, 2 linguri sos de rosii, 1 ardei gras , 1 morcov , 2 foi dafin , 1 lingurita boia dulce , 1/2 lingurita zahar , 1 varf de lingurita chimion praf , cca 700 ml apa ,  ulei , sare , piper
- pt.galuste : 1 ou , 3 linguri faina , ulei , sare , apa

Preparam asa:
Carnea se taie cubulete.Ceapa se taie sferturi mici , usturoiul se taie marunt , rosiile se decojesc si se taie cubulete.Ardeiul se taie cuburi mai mari.Morcovul se da pe razatoarea mare .
Carnea se caleste in ulei incins , apoi se scoate si se tine la cald.Se pune ceapa in uleiul ramas , se caleste pana devine transparenta , se adauga usturoiul , apoi se readuce in vas carnea.Se adauga rosiile , ardeiul , morcovul , sosul de rosii , frunzele de dafin , boiaua , zaharul , chimionul , sare si piper si se acopera cu apa fierbinte.Se lasa sa fiarba cca.1 1/2 ora , la foc mic , pana se fierbe carnea si scade zeama.
Am facut galuste , pe care le-am fiert separat in apa cu sare , apoi le-am adaugat la gulas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...