duminică, 27 iunie 2010

Supa de pui cu galuste

Era supa mea preferata cand eram copil. Bunica o facea foarte des.


Avem nevoie de:
- 6 ciocanele de pui , 3 morcovi , 1 patrunjel , 1 ceapa mica ,1/2 telina mica , 1 cub knorr gaina , 2 catei usturoi , 2 linguri ulei ,sare , patrunjel verde .
Pt. galuste : - 1 ou , 3 linguri faina , 1 lingura ulei , 1 lingura apa  , sare.

Preparam asa:
Morcovul , patrunjelul , telina si ceapa se spala si se taie bucatele.Carnea se spala.Se pun la fiert impreuna , in 2 l de apa si se sareaza..Se lasa sa dea un clocot , se spumeaza , se adauga cubul de gaina si se lasa la fiert cca 1 ora.
Usturoiul se toaca marunt si se caleste putin in uleiul incins.Se adauga la supa.
Se fac galustele astfel: se bate oul ,se adauga apa , uleiul , sarea si faina , se omogenizeaza .Trebuie sa fie un aluat moale , lipicios.
Cu o lingura udata in supa , se iau galuste si se pun in supa care fierbe.
Cand s-au fiert galustele , se adauga patrunjel verde tocat si se opreste focul.

3 comentarii:

  1. Foarte buna supica!
    Si bunica mea o facea des :))) :))) :)))
    Ah,si sa stii ca tu o faci mai buna ca mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Maine fac si eu supica asta.Numai ca imi lipseste cubul de gaina.Sper sa iasa buna si fara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iasa buna si fara , eu cand nu an nu pun ...ce...cand eram copii exista cub knorr?!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...