marți, 29 iunie 2010

Gulas

Am incercat mai multe retete de gulas , unele mi-au placut , altele nu.Am ajuns sa fac o "amestecatura" pe gustul meu.



Avem nevoie de:
- 500 g pulpa de porc , 2 cepe , 2 catei usturoi , 1 conserva rosii decojite (240g ), 1 ardei gras , 1 morcov , 2 foi dafin , 1 lingurita boia dulce , 1/2 lingurita zahar , 1 varf de lingurita chimion praf , 200 ml ulei ,5-6 cartofi medii ,sare , piper , 1 lingurita faina , 2 linguri smantana

Preparam asa:
Carnea se taie cubulete , usturoiul se toaca marunt , ceapa se taie cuburi mai mari .Ardeiul se taie si el cubulete , morcovul se da pe razatoare.
In uleiul incins se prajeste carnea cateva minute , apoi se scoate si se tine la cald. In acelasi ulei se caleste ceapa pana devine aurie , se adauga usturoiul , morcovul , ardeiul si carnea.Se adauga rosiile taiate bucati si sucul de rosii din conserva , sare , piper , boia , chimion , zahar , foile de dafin si se toarna apa fierbinte , cca 700 ml , sa acopere bine ingredientele.Se lasa la fiert 1 1/2 ora , la foc mic.
Cartofii se taie cubulete . Dupa 1 ora si jumatate , cand carnea e bine patrunsa ,se adauga cartofii in mancare.Se lasa sa fiarba 15-20 minute.
Faina se amesteca cu putina apa rece , se toarna in mancare si se mai da in clocot.La final se adauga smantana.

Uneori , daca gatesc altceva pentru fiica mea , pun in gulas si ardei iute si boia iute pentru a fi mai picant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...