sâmbătă, 17 mai 2014

Tarta rasturnata cu branza

Eu sunt fan prajituri cu branza dulce si cand am vazut tarta asta am spus ca trebuie sa o fac neaparat. Se face atat de usor si este atat de buna, nu regret nici o clipa ca am incercat-o. Foarte interesant este faptul ca, desi se pune in forma intai compozitia pentru blat, apoi crema de branza , in timpul coacerii branza coboara si aluatul iasa la suprafata.
Multumesc Peter!


Avem nevoie de:
- pt. blat: 150 g faina , 150 g zahar, 150 g unt, 3 oua, 1 plic praf de copt, 1 lingura extract de vanilie
- pt. crema: 150 g unt , 150 g zahar, 3 oua , 500 g branza dulce, 1 plic budinca de vanilie, zeama de la 1/2 lamaie

Preparam asa:
Pentru blat se mixeaza ouae intregi cu zaharul pana devin spumoase, se adauga treptat untul topit, extractul de vanilie si faina cernuta cu praful de copt. Se omogenizeaza si se toarna in forma de tort unsa cu unt si tapetata cu faina.
Pentru crema se mixeaza untul cu zahar , se adauga pe rand cate un ou , mixand bine dupa fiecare. Se adauga zeama de lamaie, branza dulce , iar la final praful de budinca. Se omogenizeaza si se toarna deasupra aluatului.
Tarta se coace in cuptorul preincalzit , la 150 grade , pentru cca. o ora.
Se lasa la racit complet si se scoate din forma. Se rastoarna pe un platou cu partea de jos in sus.


 

2 comentarii:

  1. O, ce interesanta e!! Trebuie sa o fac si eu ;-) pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liana , trebuie sa o faci pentru ca e tare buna si se face tare usor.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...