joi, 9 iunie 2011

Trandafiri 2

Trandafirii facuti din pasta de zahar facuta in urma cu cateva zile .Nu prea imi plac, din pacate nu ma impac deloc cu pasta de zahar.Cand s-au uscat trandafirii mi s-au cam crapat.



Am inceput prin a face cate o biluta , pe care am alungit-o putin la un capat si am pus-o pe o scobitoare.

Am decupat cu o forma mica cate 2 petale pentru fiecare trandafir , le-am intins putin i le-am lipit fata in fata pe conul uscat.



Apoi am decupat cu marimea urmatoare cate 3 petale pentru fiecare floare , le-am intins , le-am pus dosul unei linguri la uscat ( dupa "metoda " Natashei ) si am lipit randul urmator.




Am continuat asa cu petalele pana am ajuns la marimea pe care am dorit-o.Le-am pus si partea verde la capat .Am pus trandafirii la uscat intr-o forma "speciala".


Si niste frunzulite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...