miercuri, 29 iunie 2011

Piept de pui cu sos de smantana

Acum cativa ani , cand m-am mutat cu sotul meu , singuri , a trebuit sa ma apuc serios de gatit , el fiind un pofticios si un gurmand.A fost in vizita la cineva si a fost servit cu "pui cu smantana" . A venit acasa si mi-a spus ca vrea sa fac si eu ca tare bun a fost. L-am intrebat cum era , ce continea , in mare mi-a spus "carne de pui fiarta , bucatele si sos de smantana". Asa ca a trebuit sa incerc sa fac ceva , sa semene cu "bunatatea" mancata acolo . Si a iesit asta ...



Nu am mai facut de mult timp, asa ca astazi m-am gandit sa trec la treaba . Am servit  , ca de obicei , cu cartofi natur.

Avem nevoie de:
- 2 bucati  piept de pui ( cca.400 g ), 200 g smantana , 100 ml supa de pui , 1 lingura faina , 2 linguri unt , sare .

Preparam asa:
Pieptul de pui se fierbe in apa cu sare .Se scoate si se taie cuburi mai mari.
Intr-o cratita se pune untul la topit , se adauga faina  , se amesteca pentru a nu se forma cocoloase si se stinge cu supa de pui.Se lasa sa se ingroase putin pe foc , amestecand continuu pentru a nu se prinde de fundul cratitei , apoi se adauga smantana.Se amesteca si se pune si carnea bucatele.Se mai lasa sa dea in clocot si se ia de pe foc.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...