miercuri, 9 mai 2012

Snitele umplute

Se pot face cu carne de pui ( piept ) sau carne de porc . Eu am avut niste muschi de porc , asa ca l-am folosit . Foarte aromate si colorate .


Avem nevoie de :
- cca. 500 g muschi de porc ( 6 felii ) , 1/2 ceapa mare , 2 catei de usturoi , un pumn de masline negre , 2 linguri de mustar , patrunjel verde , 1 castravete murat , 1 gogosar murat , sare , piper , faina , 1 ou , pesmet , ulei

Preparam asa :
Feliile de carne se bat cu ciocanul de carne . Se condimenteaza cu sare si piper .
Ceapa se taie marunt , usturoiul se taie feliute , maslinele se taie rondele , patrunjelul verde se toaca . Se amesteca toate cu mustarul .Cu aceasta pasta se unge fiecare felie de carne . Deasupra se aseaza bastonase de castravete si gogosar murat . Se inchid snitelele cu scobitori si se dau prin faina , apoi prin ou batut si prin pesmet .
Se prajesc in ulei incins , apoi se scot pe servetel absorbant pentru a elimina surplusul de ulei .


Se servesc calde alaturi de garnitura dorita .


Eu am servit alaturi de pilaf de bulgur .


8 comentarii:

  1. Dorina, s-a dus zapada asa-i? Se vede soarele in pozele tale si cred ca esti foarte fericita :)!
    Imi plac snitelele, o farfurie colorata si vesela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a dus Any , s-a dus , Domane ajuta :)E soare si bine si-mi ridica mult moralul .
      Multumesc !

      Ștergere
  2. Apetisante snitelul tau,mi-ai facut o pofta de zile mari!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Flory . Te invit la masa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nemaipomenit de bune aceste snitele ale tale.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...