luni, 30 ianuarie 2012

Premiu de la Dana

Voi incheia luna aceasta cu un premiu primit de la Dana , careia ii multumesc .





Trebuie sa indeplinesc cateva cerinte , cam astea ar fi:

1.Aminteste persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei
2.Raspunde intrebarilor care insotesc premiul
3.Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui , pe blog.
4.Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu
5.Asigura-te ca anunti proprietarii acestor bloguri ca au primit premiul

Ok , trecem la intrebari si raspunsuri :

1.Care este produsul de machiaj preferat ?
Mascara
2.Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Nu am avut nici un trend preferat.
3.Care este desertul tau preferat ?
Ciocolata , se pune?
4.Culoarea preferata?
Violet
5.Care este prenumele tau?
Dorina
6.Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Michel Telo' - Ai se eu te pego
7.Pisici sau caini?
Pisici , sunt inebunita dupa ele .

Acum ar trebui sa spun ceva despre mine , ceva ce nu am mai spus nimanui  ...hmmm. Eu sunt sincera , deschisa , dar daca intradevar este ceva ce nu am mai spus nimanui pana acum , acel ceva este  personal si nu-l voi dezvalui aici . Imi pare rau , nu pot indeplini aceasta cerinta .

As vrea sa pot da acest premiu tuturor , dar pentru ca se cere sa anunt proprietarii blogurilor , am sa ma rezum la 10 persoane , pentru ca nu-mi permite timpul .

1.Liana
2.Antonina
3.Bucate Apetisante
4.Diana
5.Adina
6.Viviana
7.Maria
8.Flory
9.Lady Butterfly
10.Licuta

11 comentarii:

  1. Multumesc frumos!!!Pup si o seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Dorina! Esti o draguta! O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din suflet ptr acest premiu !!! Te pup !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos,te pu si te imbratisez cu drag!<3

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti multumesc frumos ca m-ai asezat la loc de cinste alaturi de atatea bloggerite pe care le prefer! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah, cuscra, inima mi s-a facut cat un bostan cand am vazut ca sunt numarul 1!!! Multumesc adanc si apasat, cu pupaturi pe ambii obraji :* <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru premiu!Cum zicea Diana"Iti multumesc frumos ca m-ai asezat la loc de cinste alaturi de atatea bloggerite pe care le prefer", am ramas sincer uimita,dar totodata ma simt magulita pt. ca sunt apreciata de tine.Sper din tot sufletul sa ma apropiu de voi.......Pupici si o zi minunata!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamnelor , domnisoarelor , placerea a fost de partea mea .

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult dory!:*:*:* Dar eu l-am facut deja, sper sa nu te superi. Te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...