sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Pytt i panna

Astazi trebuia sa fac ceva repede , asa ca mi-am amintit de o specialitate scandinava pe care mi-a spus sotul ca a mancat-o si i-a placut.Asa ca , m-am apucat sa o fac si eu - pytt i panna - sau swedish hash , seamana mult cu ai nostri cartofi taranesti , doar ca se serveste cu oua ochiuri.





Avem nevoie de:
- 4 felii bacon , 4 cartofi fierti in coaja , 1/2 ceapa , o lingura unt , carnati , oua , sare

Preparam asa:
Se taie baconul bucatele si se prajeste pana devine crocant.Se scoate , iar in grasimea ramasa se pun cartofii fierti taiati cubulete.Se prajesc pana prin putina culoare si se scot si ei.Se pune untul sa se incinga , se adauga ceapa tocata marunt si se caleste pana devine aurie , se adauga bucatele de carnati si se mai lasa pe foc sa prinda si ei putina culoare.Apoi se pun inapoi in vas baconul si cartofii , se sareaza si se amesteca bine ingredientele.Se mai lasa pe foc un minut.
Mancarea se aseaza pe platouri, iar deasupra se pune cate un ou ochi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...